Hoe zet je marketing & sales in voor het behalen van groeiambitie? De Algemene Verordening Privacybescherming (AVG). Welke aanscherpingen staan op de rol en wat mag nog wel en wat mag niet (meer)? En hoe belangrijk is datastrategie?
Op die vragen is donderdagmiddag 10 november een antwoord gegeven door onze inspirerende sprekers op Landgoed Groot Kievitsdal in Baarn tijdens ons event iDay.
Voor ruim vijftig aanwezigen vanuit dealerverenigingen, dealerholdings, importeurs en DMS-leveranciers heeft Paul Hassels Mönning zijn perspectief gegeven op digitale, maar toch persoonlijke B2B marketing & sales.
Vervolgens heeft Alexander Singewald, eigenaar van Singewald Consultant Group B.V. en sinds 1989 werkzaam op het gebied van de bescherming van persoonsgegevens, een toelichting gegeven over de telecommunicatiewet en the do’s and dont’s van deze wet.
Hans van der Wiel, manager marketing bij Pala Group BV, weet hoe belangrijk klantdata is om de klantervaring te maximaliseren. In zijn presentatie heeft hij zijn persoonlijke visie gegeven op klantdata van dealerbedrijven binnen het aankomende agentuurmodel.
Ter afsluiting heeft Dirk van der Blink, INDI-consultant, de aanwezigen meegenomen in de mogelijkheden van het INDI-platform.
De middag werd afgesloten met een netwerkborrel. Het was een leuke en informatieve middag en we danken alle deelnemers voor hun aanwezigheid.