Afgelopen maand is Ardea Auto, Forddealer met 15 vestigingen, van Stern Groep N.V. overgegaan op INDI 2.0. De nieuwe versie van INDI levert Ardea Auto een significant voordeel in marketing, verkoop en alle andere vormen van klantcontact op.
Ardea Auto maakt gebruik van DMS-pakket Autoline van CDK. Met de overgang naar INDI 2.0 heeft Ardea Auto nu de beschikking over hét beste fundament voor professioneel klantcontact. Ze gebruiken INDI al sinds 2011 en het zorgt ervoor dat zij accurate data hebben van eigenaarschap van voertuigen, hetgeen belangrijk is aangezien zij veel outbound bellen en die energie willen ze uiteraard alleen stoppen in actuele berijders.
Ze hebben de training voor INDI 2.0 door meerdere medewerkers laten volgen, zodat ze geen risico lopen bij het vertrek van een medewerker dat het INDI-proces, dat zij erg belangrijk vinden, stil ligt.
Richard Moeliker, ICT Manager Stern: “Zonder de juiste datakwaliteit kun je tegenwoordig niet aan goede targetmarketing doen. Als we niet met INDI zouden werken, dan zouden we alleen met hagel schieten en veel ontevreden ontvangers hebben, hetgeen weer slecht is voor de betrouwbaarheid van je merknaam.”
INDI 2.0 zorgt voor het automatisch verwerken van verhuizingen en autowisselingen, voor correcte schrijfwijze van namen, de juiste KvK-bedrijfsnamen en een koppeling met het overlijdensregister. INDI 2.0 is verder in staat om alle mogelijke door het betreffende merk geaccordeerde databases te ontkoppelen, zoals “mijn”-omgevingen en alle soorten CRM-pakketten. INDI 2.0 vormt daarmee een onmisbare basis voor de toekomstgerichte dealer.
INDI organiseert al jaren samen met RDC, de aanbieder van de INDI-diensten, voor meer dan 800 dealervestigingen en 18 verschillende automerken het schonen en up-to-date houden van klantdata.